technic electric beauty oogschaduwpalette

Wat doe je als je laptop een week voor de examen crasht en je een uur in de regen op je trein moet wachten? Inderdaad dan ga je lekker shoppen om al die problemen even te vergeten. Tijdens mijn doelloze rondlopen in de straten van Kortrijk ontdekte ik opeens een oogschaduwpalette voor 4,99 euro. Het uiterlijk deed me meteen denken aan de beroemde sleek palettes en omdat de kleuren er aantrekkelijk uitzagen besloot ik om het palette mee te nemen naar huis. Ik kan nu al verklappen dat ik heel erg verrasst ben geworden door dit onbekende palette. Druk snel op lees verder voor de volledige review.

Het palette bevat 12 felle kleuren die allemaal een shimmer finish hebben. Geen palette voor personen die van lichte neutrale kleuren houden want de kleuren spatten uit dit palette. Het palette is gemaakt uit een stevig zwart plastiek met aan de buitenkant een sticker waarop een felle print staat. Aan de binnenkant is een grote spiegel en een extra sponsapplicator te vinden.

Meiden die een sleek palette in hun bezit hebben zullen de gelijkenissen tussen beide palettes al opgemerkt hebben. Links is het technic electric beauty oogschaduwpalette, rechts het oh so special Sleek palette. 

Het palette bevat 12 kleuren oogschaduw die goed gepigmenteerd is. De hoofdkleuren van het palette is roze en blauw. Zo zijn er 6 warme rozige kleuren en 6 koude blauwe kleuren. Ik ben vooral fan van de olijfgroene kleur en de felblauwe kleuren. Jammer is dat er geen echte highliter in het palette te vinden is (buiten de felgele kleur). 

Even voor de duidelijkheid, deze swatches zijn zonder oogschaduwbasis droog aangebracht met 1 veeg. Mag ik een gilletje slaan bij dit prachtige pigment! Alle kleuren zijn sterk gepigmenteerd en voelen op het eerste zicht heel erg romig aan. De gele kleur blijkt trouwens toch een highlighter te zijn, al vind ik hem best donker. 

Ik doe mijn best om snel een look met dit prachtige palette online te zetten. Ik kan alvast niet wachten om met deze kleurtjes aan de slag te gaan.

De technic electric beauty oogschaduwpalette is voor 4,99 euro te koop in de DI

9 gedachtes over “technic electric beauty oogschaduwpalette

  1. Ik moest wachten op de bus en liep voor de gein naar het make-up schap van de Bart Smit,, en zag dit mooie pallette voor maar 2,99 euro,, ik heb hem gekocht en ben net zo blij verrast!

Geef een reactie

