Gelukkig paasfeest iedereen!

Hallo iedereen

Allereerst een gelukkig paasfeest gewenst en hopelijk heeft de paashaas leuke cadeautjes gebracht.
Wat ik gekregen heb volgt binnenkort in een haulvideo maar ik ben heel tevreden met mijn pakjes! Straks mag ik zelf voor de allereerste paashaas gaan spelen bij mijn petekindje.. Spannend!

Vandaag niet zo’n lang artikel maar ik wou toch nog iets delen met jullie.
Gisteren zag ik dat lady gaga iets heel leuk op haar facebook poste..
Namelijk een sneek peek van glee. In de nieuwe afleveringen zingt de glee cast ‘born this way’ en ik vind het weeral super! Maarja ik ben dan ook een echte gleek..

2 gedachtes over “Gelukkig paasfeest iedereen!

Geef een reactie

