time to spam..

Dit is even een heel ander bericht dan gewoonlijk maar ik ben op zoek naar mensen die in mijn linken pagina willen komen te staan..

Momenteel bestaat deze vooral uit sites die ik dagelijks bezoek maar ik wil beginnende blogs ook de kans geven om in dit lijstje te staan.

Voor 1 keer is het dus toegestaan om te spammen xp
Zet je blog in een reactie en zeg waarom ik een kijkje moet komen nemen op je blog..

Misschien komt jou blog dan in mijn linkenpagina te staan..
Enja het is ook gewoon leuk om nieuwe blogs te ontdekken!!

x

2 gedachtes over “time to spam..

Geef een reactie

