Look: loving colour

Ik hou van spelen met make-up..
Vooral als het helemaal niet draagbaar is om naar school of naar je werk te gaan.
Maarja ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo heel vaak los ga met make-up.

Gisteren las ik echter een flair van een paar weken geleden met felle zomerlooks en ik ging zelf aan de slag met kleurtjes en heel veel eyeliner.
Niet zo ideaal om mee naar buiten te komen maar wel leuk om te maken :p

Ik heb nog enkele close-up foto’s van mijn ogen. Jammergenoeg lukte met het niet echt om een mooie full face te nemen. Laten we het maar houden dat ik een bad day had voor foto’s.

Mijn gebruikte producten zijn:

– 88 matte palette
– 2true eyeshaduw dazzler in wit
– ELF: mascara
– oogpotlood Catrice Kohl
– Eyelinersetje Essence I love Berlin

2 gedachtes over “Look: loving colour

Geef een reactie

