10 things that made my week..

Dit zijn de 10 dingen die mijn voorbije week gemaakt hebben:

– Mijn i-pod aanzetten en mijn favoriete liedje horen.

– Mijn zonnebril zoeken in mijn handtas en zomaar 2.49 euro vinden.. Tip voor een nieuw catrice nagellakje??

– Het chillste examenrooster ooit hebben.. Goodbye herexamen, welcome goeie puntjes.

– Zoeken naar een nieuwe trui en zomaar mijn droomtrui vinden in de solden voor 2.70 euro..

– Maandagmorgen wakker worden om 6.40 met het idee dat ik naar school moet maar net op tijd beseffen dat ik mij nog eens mag omdraaien om een paar uurtjes verder te slapen.

– De tijd vinden om mijn favoriete boek in het zonnetje uit te lezen..

– Na een mooie zomerdag barbequeen met familie..

– Suporteren voor kevin in idool en zaterdagmorgen horen dat hij eruit gestemd is maar even verder lezen dat hij gered werd door de jury.. Volgende week misschien toch beter een smsje sturen..

– Stiekem teleurgesteld zijn omdat de paashaas zatermorgen niet langsgekomen was.. Gelukkig kon ik mijn eieren zatermiddag al gaan zoeken.. Ik kind? Neeeh xp

– Op internet zoeken naar de mooiste winkels in new york en stiekem al stadsplannen afdrukken voor mijn reisje volgend jaar. Hé je kunt nooit te vroeg zijn..

Een gedachte over “10 things that made my week..

Geef een reactie

