Notd: Dirty Berry

Toen ik voor de zoveelste keer een bezoekje bracht aan het kruidvat kon ik mijn geluk niet op toen ik zag dat de vernieuwde collecties van Catrice en Essence eindelijk in de rekken lagen.

Het lakje Dirty Berry wou ik al hebben van toen ik voor het eerst een swatch van dit lakje zag. En ik kon het dan ook niet laten om hem mee te nemen naar huis.

Dirty Berry is een licht holografisch lakje in een donkere lilac/blauwe kleur.
Misschien is hij net iets te donker voor in de zomer maar ik vind het zo’n mooi kleurtje. Vooral het subtiele glinsterende effect vind ik prachtig! Ik denk dat ik voor de allereerste keer in mijn leven echt verliefd geworden ben op een nagellakje! Vooral in de zon blijf ik maar naar mijn nagels kijken.

De kwaliteit is net als de andere catrice lakjes. Dirty Berry dekt in 2 à 3 laagjes en blijft toch 2 à 4 dagen chipvrij op je nagels. Deze is zeker een aanwinst in mijn nagellakstash!

Catrice kun je kopen in het kruidvat en de nagellakjes kosten 2.49 euro per stuk.

Een gedachte over “Notd: Dirty Berry

Geef een reactie

