Essence: 01 Let me in rose

Een nieuwe trend in make-up land zijn lipstains, een soort van langdurige lipstick die als het ware in je lippen trekt.
Niet iets wat ik heel aantrekkelijk vind klinken maar uiteindelijk ben ik toch bezweken want sinds kort heb ik mijn allereerste lipstain in mijn bezit…
Wil je weten wat ik ervan vind?
Klik dan snel op lees meer..

Ik keek verbaasd op toen ik nu al de nieuwe limited edition van Essence in het kruidvat zag liggen. Let’s rock is een collectie met heel leuke dingetjes
maar bij het zien van de promotiefoto’s was ik toch het meest benieuwd naar 1 product.
Namelijk de lipstains. Essence bracht ze uit in 2 verschillende kleuren en ik kocht ’01 Let’s rose on’ een mooie lichtroze kleur, althans dat dacht ik toen ik snel een swatch maakte op mijn arm.

Let me in rose is namelijk meer een lichtrode kleur die je heel fel kunt opbouwen. Persoonlijk niet het kleurtje die ik snel uit de rekken zou nemen maar ik
vind het wel leuk staan. Op deze foto’s zie je hoe de kleur eruit ziet op mijn lippen.
Wel wil ik erbij zeggen dat de rode kleur ook mijn lippen kan liggen.
Ik heb namelijk nogal pigmentvolle lippen. Bij een vriendin die lichtere lippen heeft is let’s rose on een heel mooi lichtroze kleurtje.

Wel blijf ik moeite hebben met het feit dat de lipstain eruit ziet als een viltstift. Zelf de geur doet me denken aan een alcoholstift. Niet echt gezond lijkt me maarja.
Wel is deze stift een heel goede applicator want het aanbrengen gaat als het ware vanzelf. Geen last meer van lipstick die aan je tanden plakt of geknoei met penselen om een mooie vorm te krijgen.

Ook doet de lipstain zijn werk zoals het hoort. Eenmaal aangebracht is het een ware nachtmerrie om hem terug van je lippen te krijgen. 2 dagen na het aanbrengen
had ik nog steeds lichtrode lippen. Zelfs nadat ik er met een halve liter make-up remover over gegaan was.
Dit kan natuurlijk ook aan mijn lippen liggen maar dit vind ik toch een minpuntje..
Ik vind het namelijk veel leuker als ik mijn lipstick kan afhalen wanneer ik dit zelf wil…
IK denk dan ook dat ik deze lipstick niet echt veel zal gebruiken want het lijkt me toch niet echt gezond..

Jammer want ik vind de kleur echt prachtig!
Ik heb nog snel een full face foto erbij geplaatst zodat je de prachtige kleur kunt zien..

Deze lipstain is momenteel te koop in het kruidvat voor een prijsje van 1.99 euro.
Andere merken die lipstains verkopen zijn, NYX, Max factor,…

2 gedachtes over “Essence: 01 Let me in rose

  1. Mooie lipstain! Deze collectie hebben ze nog niet bij mijn Kruidvat.. Jammer dat de lipstain er té lang op blijft zitten er ook niet meer afgaat.. maar de kleur is idd mooi!

Geef een reactie

