music of the moment…

Gisteren was het weer tijd voor een update van mijn Ipod.
Benieuwd wat mijn favoriete liedjes zijn op dit moment?
Klik dan op lees meer..

Oke ik ben officieel een gleek..
Toen ik de nieuwste aflevering bekeek hoorde ik dit liedje en wauw ik ben gewoon verslaafd!
Lang geleden dat ik nog zo’n goeie smashup gehoord heb van 2 liedjes.

Toen Kato dit liedje zong in Idool had ik nog zoiets van leuk liedje maar sinds enkele dagen luister ik constant naar deze price tag.. Love it!

Dit is ook weer een leuk vrolijk liedje waar ik naar blijf luisteren. Hou gewoon zoveel van dit soort muziek.

Normaal ben ik niet zo’n grote fan van Selena Gomez maar dit liedje vind ik gewoon leuk. Het doet me denken aan de zomer en ik vind de clip echt heel erg mooi gedaan.

Ziezo dit was mijn top 5 van deze week.
Laat gerust een comment achter met jou favoriete liedjes van dit moment..

x

2 gedachtes over “music of the moment…

  1. Leuke liedjes! Mijn favoriete liedjes van het moment zijn ook Price Tag (echt gaaf nummer!) en de hele cd van Glee – volume 4. Ik ben ook zeker weten een Gleek. ❤

  2. Who says en Tell me something i don’t know van selena gomez vind ik echt goed. Van glee vond ik de versie van Pokerface van Lady gaga zeer goed gelukt 😀

Geef een reactie

