10 things that made my week

– Samen met mijn mama en zus eten zodat we zeker niets misten van Kate en William hun trouw

– Enkele leerkrachten Engels horen praten… mijn engels lijkt opeens niet zo slecht meer..

– Kippenvel krijgen tijdens idool.. Nooit gedacht dat pokerface zo mooi kon klinken uit een mannenstem..

– Een oud liedje helemaal herondekken.. Thank you glee

– 2 dagen achtereen naar een romantische film kijken.. Ik nood aan romantiek?? Neeh!

– Stiekem luisteren naar 3 bejaarden die een uitstapje maakten met de trein..
Wat een spannende verhalen maakten deze mensen mee xp

– Een jongen achter je horen fluiten en wanneer je omkijkt een supermooie jongen zien staan..

– Superzenuwachtig zijn voor een presentatie op school terwijl het eigenlijk heel erg goed gegaan is..

– Een foto willen nemen van mijn metekind terwijl hij probeert mijn gsm te nemen.. Schattigste foto’s ever!!

– Zomaar een pakketje in de bus krijgen met een superlekker staaltje parfum..

– Het rokje waar ik al heel lang van droom zien hangen met 30% korting.. Teken van God dat dit rokje gemaakt is voor mij xp

Een gedachte over “10 things that made my week

Geef een reactie

