Nieuwe Catrice lakjes: Miss Piggy Reloaded

Voor vandaag had ik normaal een nailart creatie gepland, maar dat liep wat anders dan verwacht. Neen ik ga jullie de afshuwelijke horrorfoto’s niet tonen, in de plaats daarvan stel ik dit mooie lakje aan jullie voor..

Miss Piggy Reloaded is een mooie zachtroze kleur die me inderdaad een beetje doet denken aan Miss Piggy.

Dit is het eerste zachtroze kleurtje in mijn nagellakstash en ik moet zeggen dat ik het heel geslaagd vind! De kleur staat meisjesachtig maar is toch niet te roze.. Ideaal dus!

Dit lakje behoort tot de nieuwe collectie van Catrice en lakt net alsof alle andere lakjes van Catrice. Op de foto’s heb ik 3 laagjes op maar Miss Piggy reloaded dekt al na 2 laagjes. Wel vind ik de eerste laagjes stroperig lakken.

De Catrice lakjes kun je vinden in het kruidvat en kosten 2.49 euro per stuk.

5 gedachtes over “Nieuwe Catrice lakjes: Miss Piggy Reloaded

  1. Mooi kleurtje!
    Catrice lakjes hebben wat mij betreft echt een goeie kwaliteit! Zou zo wel de hele collectie in mijn stash willen, haha.

Geef een reactie

