Bjoeti.be

Hallo iedereen,

Eerst en vooral sorry voor de korte artikels van de voorbije dagen.
Ik ben momenteel bezig met 2 weken stage te lopen waardoor ik een klein beetje tijd te kort kom voor mijn blog..
Maar ik doe mijn best om elke dag iets te schrijven.

Vandaag wil ik het eens hebben over een project waar ik momenteel mee bezig ben. Onlangs werd ik namelijk door de site bjoeti.be gecontacteerd of ik geen zin had om voor hen te bloggen.

Ondertussen heb ik mijn eerste blogbericht al online gezet en hoewel alles nog wat in zijn kinderschoenen staat vind ik het spannend..

Bjoeti is een informatieve site over beauty en mode,… Ik vind het dan ook heel fijn dat ik artikels mag schrijven in de stijl zoals ik op mijn blog schrijf.

Het is dan ook een beetje heel druk momenteel, de examens komen eraan, ik zit op stage en ik moet 8 artikels per week schrijven..
Maar ik vind het superleuk dus ik blijf schrijven met heel veel plezier xp

Voorlopig schrijf ik 1 x per week voor bjoeti dus neem zeker af en toe een kijkje op die site!

See you there

Dikke kus

Jody

2 gedachtes over “Bjoeti.be

Geef een reactie

