filmpje: mijn kettingen collectie

Hallo iedereen,

Ben net thuis van mijn stage en hoewel het heel erg lastig werk was vond ik het een superfijne dag..

Begin deze week heb ik een filmpje opgenomen over mijn kettingen collectie..
Ik weet het de kwaliteit van het filmpje is slecht maar het licht werkte niet goed mee.. Nochtans zag het er goed uit op camera xp

Nuja beter dan geen artikel xp
O en sorry voor mijn gezaag over het feit dat ik zo moe ben..

2 gedachtes over “filmpje: mijn kettingen collectie

Geef een reactie

