Sorry..

Sorry Sorry maar vandaag weeral geen artikel.

Mijn tijd gaat momenteel helemaal op in mijn stage en school..
Ik schrijf normaal mijn artikelen de avond voordien maar ik heb vandaag (gisteren dus) een hele dag gaan werken in een beschutte werkplaats..

Heel erg leuk! Maar ik ben kapot!
Ik zou gewoon overal kunnen slapen momenteel en morgen moet ik weer een dag gaan werken. Daarom kruip ik nu ( het is momenteel 19.30) in mijn bedje..

Heel vroeg maar ik heb het nodig.
Sorry dus dat ik mijn blogje even verwaarloos..

Hopelijk vind ik morgenavond de tijd om ’s avonds nog enkele artikels te schrijven.. Kijk dus zeker nog eens vanavond op mijn blog (na 7 uur) want waarschijnlijk komt er dan nog een artikel..

Slaapzacht en zie jullie vanavond xp

Jody

Een gedachte over “Sorry..

Geef een reactie

