Muziek: Idool 2011

Hoii iedereen,

In België is het volgende weer tijd voor ‘de grote finale’ van Idool 2011..
1 van de eerste live-shows had ik eens bekeken maar dat was nogal tegen gevallen. Er waren maar enkele die niet vals zongen en daarom ben ik afgehaakt voor de volgende shows.

Maarja gisteren was er niets op tv en omdat het de halve finale was besloot ik toch nog eens te kijken.
Ik moet nu mijn mening herzien want wat een talent hebben deze mensen!
Oké de slechte zangers zijn er al uit maar toch het niveau lag heel erg hoog!
Ik heb dan ook enkele kippenvelmomenten gehad gisteren!

De finalisten zijn Kato en Kevin en ik ben echt benieuwd naar de finale!

Omdat er heel wat Nederlanders deze blog volgen en dus niet echt op de hoogte zijn van deze idool heb ik mijn favoriete liedjes van gisteren hieronder gezet.. Want muziek zegt meer dan woorden.

 

 Dit zijn toch wel mijn favoriete liedjes van alle afleveringen.
En o ja het liedje dat me kippenvel bezorgd heeft is het eerste liedje van Kevin..
Wauw bijna geen verschil met het origineel van Stevie Wonder. Super gewoon!

Ik hoop dan ook dat Kevin volgende week wint!

Wie is jullie idool?

2 gedachtes over “Muziek: Idool 2011

Geef een reactie

