Catrice papagena

Velen onder jullie zullen deze limited edition van Catrice al op vele beautyblogs voorbij hebben zien komen..
Ik was dan ook niet echt van plan om hier een artikel over te schrijven maar het blijft zo’n leuke collectie dat ik er toch over schrijf…

Papagena is een collectie die geïnspireerd is op de jungle.. Je ziet dan ook erg mooie exotische kleuren en verpakkingen voorbij komen.
Ideaal om de zomer mee te beginnen.

Absolute Eye Colour Quattro

Als eerste zijn er deze 2 oogschaduwpalletjes in de kleuren C01 Rumble in the Jungle en C02 Birds of a Feather. Per stuk kosten deze palletes 4.29 euro.

Eyeliner Pen

Papagena bevat 3 eyeliners in de kleuren C01 White Eyes, C02 Papa-Greener en C03 Welcome to the Jungle. Per stuk betaal je 2,99 euro

Feather Lashes

Naar deze nepwimpers ben ik echt benieuwd!
Deze kosten 3.99 euro

Blush Stick

Deze leuke blush sticks zijn te koop in de kleuren C01 Tigerlily and C02 Bird of Paradise. En kosten per stuk 3.49 euro

Crystal Clear Gloss Stick

Deze lipsticks zijn een soort doorzichtige gloss. Hier ben ik ook benieuwd naar. De kleuren zijn C01 Tigerlily and C02 Bird of Paradise. Per stuk kosten deze 3.99 euro

Gold Nuggets

Deze gold nuggets creëren een glans op je lichaam en je gezicht. Ideaal als poeder of rouge. De prijs is 3.99 euro

Ultimate Nail Lacquer


Zoals elke limited edition bevat papagena enkele nagellakjes. De kleuren zijn C01 Enter the Undergrowth, C02 Welcome to the Jungle, C03 Amazonian Gold en C04 Bird of Paradise. De prijs per stuk is 2.49 euro.

Mijn mening over deze collectie is dat er heel leuke spulletjes inzitten. Denk maar aan de nepwimpers, de golden nuggets en de nagellakjes. Ja ik ben wel benieuwd!

Deze collectie kun je mei/juni vinden in de schappen van het kruidvat.

Wat vinden jullie van deze collectie?

5 gedachtes over “Catrice papagena

  1. Mooie collectie! Ik heb ‘m eigenlijk nog helemaal niet zo veel zien voorbijkomen, hihi. 🙂 Ik ben benieuwd naar de blush sticks de gold nuggets en de nagellakjes! ❤ x

Geef een reactie

