nieuwe webshop: stylenow.nl

Zo af en toe kom ik heel toevallig op een nieuwe webshop terecht waar ik onmiddellijk bij denk.. Hebben hebben!
Dit had ik ook toen ik op www.stylenow.nl terecht kwam.

Stylenow is een webshop die unieke sieraden, accesoires, cosmetische lenzen en horloges verkoopt.
Ik moet zeggen dat ze echt heel leuke dingetjes verkopen..

Op de webshop zijn nog veel meer leuke spulletjes te vinden dus neem zeker eens een kijkje!
De prijzen variëren maar zijn goedkoop en betaalbaar.
Verzendingskosten bedragen tussen 1 en 5 euro.

Super dus..
Vanaf dat ik weer wat geld gespaard heb doe ik zeker een bestelling.

2 gedachtes over “nieuwe webshop: stylenow.nl

Geef een reactie

