Look of the day

Lang geleden dat ik nog eens een look of the day gemaakt heb voor jullie.
Deze look is heel simpel en kun je makkelijk overdag dragen.
Persoonlijk ben ik momenteel helemaal verslaafd aan lichte kleuren zoals paars, roze, blauw,..
Let niet op de dikke eyeliner. Dit blijft mijn struikelblok maarja oefenen blijft de boodschap xp

De gebruikte producten:

– Hema foundation kleur 2
– Essence eyeshaduwbase rock chick base
– 88 palette (matte)
– ELF drama palette (witte kleur)
– Blush ELF Innocent
– Lipstick: labello rose

Nog snel een update over mijn stage.
Nog 2 dagen en mijn stage zit er op. Jammer want ik vind het echt superleuk!
Jammergenoeg heb ik dan nog steeds niet veel tijd voor mijn blogje want volgende week begint mijn blok.
Dit wilt dus zeggen tijd voor examens!
Maarja we doen ons best en ik probeer om elke dag iets te schrijven..

4 gedachtes over “Look of the day

Geef een reactie

