Inspiratie: looklet

Ik vind fashion heel erg leuk en vroeger wou ik altijd styliste worden.
Jammergenoeg blijft dit een kinderdroom want om elke modetrend te volgen kost me net iets teveel geld. Enja soms wil ik gewoon door het leven gaan xp
Toch bevat het brede internet een leuke manier om je helemaal uit te leven met fashion.

Die site heet looklet en je kunt een model kleeden helemaal zoals jij wilt.
Leuk leuk xp en ik heb me dan ook al vele keren uitgeleefd.
Ik heb enkele van mijn favoriete creaties op een rijtje gezet en laat gerust weten wat je ervan vind.

 

Iets meer foto’s dan gepland maarja xp
Benieuwd geworden naar meer van mijn creaties kijk dan op http://looklet.com/user/668104/looks

Heb je zelf een acount op looklet.com? Laat die dan zeker achter bij de comments!

2 gedachtes over “Inspiratie: looklet

Geef een reactie

