snelle update

Hallo iedereen,

Nog 1 week te gaan en mijn examens beginnen..
Jammergenoeg mag ik deze keer geen herexamens hebben dus studeren wordt de boodschap!

De volgende maand zijn al mijn dagen ondertussen al ingedeeld in blokken van 2 uur. Ik begin om 7.30 ’s morgens en heb gemiddeld gedaan om 21 uur ’s avonds. Heel vermoeiend maarja anders mag ik mij terug aan een heleboel herexamens verachten.. Momenteel lukt het me goed om dit schema te volgen maarja ik ben dan ook nog maar net bezig.

Ik ben geen superstudent en hoewel ik heel wat werk verzet krijg ik niet echt de resultaten die ik verwacht. Volgend jaar staat er een reis naar Amerika met mijn school gepland dus ik wil gewoon erdoor zijn!! New York bezoeken is al lang mijn droom dus niets houdt me tegen om niet mee te gaan xp

Als ik mijn schema wil volgen snap je wel dat mijn blogje de volgende maand  niet meer dagelijks geupdatet wordt. Hopelijk verstaan jullie dit en ik doe mijn best om toch minstens 2 keer per week iets te schrijven.

Neem dus zeker af en toe een kijkje op mijn blog!

Precies binnen een maand is mijn examenperiode al achter de rug en dan beloof ik om het goed te maken dat ik niet dagelijks meer update..

veel lieve kusjes

Jody

3 gedachtes over “snelle update

Geef een reactie

