University of the East Chorale

Vrijdagavond vroeg mijn mama opeens of ik zin had om mee te gaan naar een optreden van een Fillipijns koor.
Aangezien het mijn laatste vrije vrijdagavond was voor de komende maand had ik niet echt veel zin om mee te gaan maar omdat het voor een goed doel was besloot ik toch om mee te gaan..

De eerste nummers waren volledig stijve koorgezangen en niet echt mijn stijl van muziek.
Maar toen er opeens enkele popdeuntjes gezongen werden deed er opeens een belletje in mijn hoofd denken aan Glee..
Ik bedoel, een koortje met jonge meisjes en jongens die popliedjes in hun eigen versie brengt..

Enja hoor dit koor doet ook mee aan internationale wedstrijden en hebben met hun liedjes al enkele prijzen gewonnen. Super gewoon xp
Mijn avond werd onverwacht toch heel erg leuk en ik kan blijven kijken naar enkele van hun liedjes..
Hieronder vind je mijn lievelingsliedje van de avond..
Maar op youtube kun je ook nog andere leuke liedjes vinden!

Kunnen jullie ook genieten van muziek zoals dit of glee?

2 gedachtes over “University of the East Chorale

Geef een reactie

