look of the day: smokey

Onlangs las ik ergens dat smokey eyes ieder type vrouw goed staan.
Persoonlijk vind ik dit ook een heel erg mooie ooglook maar ik had het nooit uitgeprobeerd omdat ik het iets te donker vind. Vooral in de zomer..

Maarja ik zit in de examens en dan doet een mens wel eens iets wat ik anders niet zou uitproberen. Dus terwijl het zonnetje lekker schijnt buiten besloot ik om mijn zwarte oogschaduw boven te halen en mij eens aan deze smokey eyes te wagen.

Eerst en vooral is deze look heel erg makkelijk te maken. Je hebt enkel een creamy oogpotlood nodig, zwarte matte oogschaduw en 2 andere lichtere kleuren. En natuurlijk een witte oogschaduw voor net onder je wenkbrauw. (Ik gebruikte hiervoor het oogschaduwpallete drama van ELF) Daarna breng je enkele laagjes mascara aan et voila..  Als je hiervan een tutorial wilt laat gerust achter in een comment!

Het mooist vind ik een simpele lipgloss om je zware ogen af te werken. Vooral als je zoals ik niet gewend bent om zo fel opgemaakt rond te lopen.

Het resultaat vind ik eigenlijk heel erg geslaagd. Ik was bang dat het té ging zijn voor in de zomer maar dat valt heel erg goed mee..

Tijdens het maken van de foto’s kwam mijn hondje heel de tijd bij me zitten. Dusja ik nam enkele foto’s van ons samen en ik vond deze gewoon zo leuk dat hij een plaatsje in dit artikel verdient.

Waarschijnlijk schrijf ik binnenkort eens een artikel over Laika want ze is toch 1 van de belangrijkste dingen in mijn leven. Enja hoor ik kan heel wat over haar vertellen. Zowel goeie als slechte dingen..

Wat vinden jullie van smokey eyes?

7 gedachtes over “look of the day: smokey

  1. Staat je niet verkeerd! Jammer dat er geen foto bij zit waar je je ogen dicht hebt, ik ben wel benieuwd hoe het er uit zou zien dan! Maar wel een leuk artikel. Ik ben altijd een beetje angstig voor smokey eyes, haha.

    • Raar dat jullie die foto met mijn ogen dicht niet zien?
      Het is de allereerste foto met de tekst smokey erop.
      Wanneer je op deze foto klikt kun je goed zien hoe de look eruit ziet met mijn ogen dicht xp
      Een betere foto heb ik jammergenoeg niet kunnen maken..

  2. Pingback: Eye of the day: Smokey Blue | jlovesbeauty

Geef een reactie

