Getest: Pure calmille dag- en nachtcrème

Gisteren heb ik eindelijk de tijd gevonden om productfoto’s te nemen.
Uiteindelijk is het een review geworden van een product die ik heel lang gebruik, nu ik erover nadenk is het eigenlijk mijn allereerste verzorgingsproduct die ik ook gekocht heb.

Het product waarover ik het wil hebben is de pure calmille dag- en nachtcrème van Yves Rocher.
Een dagcrème is heel persoonlijk en het hangt af welk huidtype je hebt of je er tevreden over bent.
Zelf heb ik een vette huid. Vooral mijn wangen, voorhoofd en neus kunnen heel erg glimmen.

Op de verpakking staat geschreven dat deze dagcrème voor alle huidtypen geschikt is maar daar geloof ik niet in. Want iedereen reageert anders op een crème. Het is dan ook even zoeken naar jou heilige graal.

Wel is de crème is heel erg vettig en hydrateert heel goed.  Ook is de geur heel erg lekker. Denk aan een frisse bloemengeur. Waarschijnlijk komt die bloemengeur van de kamille, alhoewel geen idee hoe kamille ruikt. ’s Morgens vind ik de geur heel aangenaam om wakker mee te worden.

Zelf ben ik heel erg allergisch aan huidproducten. Zelf het allom geprezen 10 stappenplan van clinique deed me in uitslag staan. Bij deze dagcrème heb ik hiervan geen last dus voor mij is dit zeker een pluspunt! En mijn huid wordt er heel zacht van.

Zoals ik al zei is een dagcrème iets heel persoonlijk maar als je net als ik een moeilijke huid hebt en je zoekt een dagcrème die erg goed hydrateert dan is deze zeker een aanrader.

Pure calmille dag- en nachtcrème is te koop in de yves rocher en kost 8 euro. Nog een tip, wacht tot er een aanbieding is, zo bespaar je heel wat geld.

Welke dagcrème gebruik jij?

4 gedachtes over “Getest: Pure calmille dag- en nachtcrème

  1. Leuk revieuw! Handig dat het een dag én nachtcrème in één is !
    Ik gebruik op dit moment eentje van Essence, van de nieuwe verzorgingslijn My Skin. Die vind ik erg fijn voor mijn huid !

  2. Klinkt wel fijn! Ik gebruik zelf ook een dagcrème van Yves Rocher, maar dan van de BIO lijn. Als ik een hele droge huid heb gebruik ik de Carrot crème van The Body Shop.

Geef een reactie

