Look of the day x 5

Toen ik net met make-up begon te experimenteren liep ik vaak rond met zwaar opgemaakte ogen. Ik was er echt van overtuigd dat deze look helemaal bij me paste tot mijn moeder zei dat ik er zo gemeen uit zag.

Als 14 jarige geloof je natuurlijk niet wat je moeder zegt en mijn ‘zwarte’ periode is eigenlijk vanzelf overgegaan. Ik maak me soms nog eens zwaar op maar dat is nu eerder een uitzondering.

Toch schrok ik toen ik foto’s uitzocht om een look of the day artikel te maken. Wanneer ik een leuke look heb gemaakt neem ik hier foto’s van en bewaar ik ze op mij pc. Zo kan ik snel een artikel schrijven als ik niet zoveel tijd heb.

Nuja toen ik foto’s zocht kwam ik 4 totaal verschillende looks tegen. Die looks waren ook nog eens in 1 week gemaakt waardoor ik een beetje het gevoel krijg dat ik er elke dag anders uitzie. Klinkt leuk maar ik was er mij niet van bewust dat ik er zo verschillend uit zag. Ja make-up veranderd je uiterlijk dus echt.

Ik heb eventjes alle looks op een rijtje gezet en zo zul je wel snappen wat ik bedoel.

4 verschillende looks en 4 totaal verschillende foto’s van mij. Als ik moet kiezen welke look ik het mooist vind dat kies ik voor geen enkele foto hierboven. Maar wel voor deze look:

Het is niet mijn meest flaterende foto maar wel hoe ik er nu uitzie als ik dit artikel schrijf. Helemaal zonder make-up en zo naturel als het maar kan. Tuurlijk ben ik mooier met een laagje make-up die mijn puistjes en wallen doen verdwijnen maar uiteindelijk is dit wie ik ben en hoewel ik moeite heb om zo over straat te wandelen ga ik echt nooit vroeger opstaan dan mijn vriend zodat hij me niet zonder make-up hoeft te zien! Geen enkele jongen kan tegen mijn bedje op…

Heb jij er moeite mee om zonder make-up op straat te komen?

5 gedachtes over “Look of the day x 5

  1. Nee, ik heb er niet echt moeite mee. Het liefst doe ik nog een laagje mascara op voordat ik uit de deur ga, maar als het echt moet (zonder make-up) zou ik daar niet echt problemen mee hebben ! x

  2. Je bent hartstikke mooi zonder make-up! Ook met make-up natuurlijk, maar zonder make-up zie je er gewoon hartstikke fris en gezond uit 😀 En neeee, ik heb er ook geen moeite mee om zonder make-up de straat op te gaan. Ik draag liever wel make-up, maar vind het geen wereldramp als het een keertje niet kan.

Geef een reactie

