Bloglovin

Misschien heb je het al gemerkt dat ik de voorbije week wat aan mijn lay-out heb zitten sleutelen. Het is nog steeds niet helemaal zoals ik zou willen maar het is een begin..

Ik heb ook een icoontje van bloglovin op mijn blog gezet. Zo kun je makkelijker weten wanneer en welk artikel ik post.
Zelf ben ik ondertussen zo verslaafd aan bloglovin dat ik niet meer snap hoe ik vroeger al mijn favoriete blogs kon onthouden.

Ik heb trouwens nog een leuke verrassing..
Als ik 10 volgers heb komt een leuke winactie online..
Wat de prijs zal zijn verklap ik nu nog niet maar ik weet zeker dat jullie het leuk zullen vinden!

Maarja.. Voor wat hoort wat xp
Volg dus snel mijn blog en dan beloof ik om snel mijn winactie online te zetten..

Nog snel een andere update. Morgen heb ik mijn allereerste examen, daarom dat dit zo’n kort artikel is. Ik zie het niet echt zitten omdat ik in mijn eerste semester al redelijk gebuisd ben waardoor ik nu al weet dat ik mijn examen van morgen opnieuw mag doen in de zomer..
Niet erg motiverend als je het mij vraagt.. Maarja anatomie is nu eenmaal belangrijk voor mijn job later.

Morgen schrijf ik kort hoe mijn examen geweest is maar begin nu alvast voor me te duimen en kaarsjes te branden want ik heb het nodig!

Veel liefs

Jody

4 gedachtes over “Bloglovin

Geef een reactie

