Examens: Anatomie deel 1

Zoals beloofd een klein verslagje van mijn eerste examen.
Een volledige week ben ik bezig geweest met spieren, zenuwen, botjes,.. vanbuiten te leren.
Vandaag was het dan eindelijk zo ver, mijn allereerste examen van deze examenperiode.

Ik had gisterenavond een grote dip waardoor ik echt bij het minste begon te wenen. Uiteindelijk besloot ik om rond 8 uur te stoppen en vroeg te gaan slapen zodat ik vanmorgen rond 6 uur kon opstaan om alles nog eens te herhalen.

Althans dat was het plan, vanmorgen kwam ik om 6.50 wakker en ik had juist 10 minuten om me te douchen, te eten en naar het station te rennen om mijn trein te halen. Je zou voor minder stress hebben.

Nuja uiteindelijk heb ik alles nog eens kunnen overlezen op de trein en mijn examen is redelijk gelukt. Ik denk dat ik net erdoor of net gebuisd zal zijn. Maarja ik moet nog 2 examens van dit vak maken dus als ik voor deze geslaagd ben kan ik zeggen dat ik geslaagd ben voor mijn anatomie!

Mijn volgende examen heb ik volgende week maandag en hopelijk kan ik terug een positief verslagje schrijven xp

Veel liefs
Jody

3 gedachtes over “Examens: Anatomie deel 1

  1. Ik heb dat ook heel vaak, dat ik me op belangrijke dagen verslaap! Gelukkig is het toch nog goed gekomen, ben benieuwd naar je resultaten! Succes nog met leren en met je andere examens.

  2. natuurlijk mag je nog meedoen met mijn interview! Ik zal dadelijk even de vragen naar je toemailen. wanneer het online komt weet ik nog niet. maar als het online staat dan stuur ik je een comment.

Geef een reactie

