Sneek peek: nagellakstash

 

Hallo,

Straks komt er nog een verslagje over mijn examen anatomie die ik vandaag moet maken.
Ik weet nog niet hoe mijn examen geweest is want ik schrijf mijn artikels steeds de avond ervoor.
Wel kan ik zeggen dat ik momenteel vol zenuwen zit en vroeg ga slapen zodat ik fris aan mijn examen kan beginnen.

Ik heb dan ook niet heel veel tijd om een lang artikel te schrijven daarom toon ik jullie vandaag een Sneek peek van mijn stash. Veel foto’s en weinig tekst dus.
Ik heb enkele weken mijn make-up opnieuw ingedeeld omdat ik geen plaats meer had voor mijn nagellakjes. Waar mijn nagellak nu zit zat vroeger mijn make-up  maar mijn indeling nu vind ik handiger werken.

Trouwens ik weet dat mijn stash nog niet heel erg groot is maar ik ben nog maar een jaar bezig met make-up. Wanneer ik denk dat al deze spulletjes in 1 jaar tijd gekocht zijn begin ik toch lichtjes te panikeren hoe mijn stash er binnen enkele jaren uit zal zien!

 

Mijn make-up bewaar ik in de eerste lade van mijn commode. De tweede laag is gereserveerd voor al mijn douchegels, shampoo’s, en alle andere verzorgingsproducten. Bovenop mijn commode staat mijn nagellakstash, make-up removers, dagcrème, parfums en mijn juwelenkistje.

Vandaag toon ik enkel mijn nagellakstash. Mensen denken steeds dat ik ontelbaar veel potjes nagellak bezit maar dat valt nog goed mee. Ik heb er nu rond de 60 en sinds kort bewaar ik ze in een dit kastje. Heel handig want elk laatje bevat een specifiek merk of merken.

Het eerste laatje bevat allerlei nagellakjes zonder merk of naam. Dit waren mijn allereeste lakjes en ik heb ze gekregen van mijn grootmoeder. Ik heb dus een beetje moeite om ze weg te gooien. Maarja er zitten leuke kleurtjes tussen dus het zou zonde zijn om ze weg te doen enkel omdat ze geen merk hebben.

Het tweede laatje bevat al mijn catrice lakjes. Ik was de eerste collectie aan het sparen en ik was er bijna toen de nieuwe lakjes kwamen. Jammer genoeg gaat mijn collectie nooit meer volledig worden maarja het voordeel is dat ik ondertussen heel wat Catrice lakjes verzameld heb xp

 

Het derde laatje is voor mijn essence en eyeko lakjes. Binnenkort komt er een nail of the day van de eyeko lakjes want ik moet bekennen dat ik deze leuke lakjes een klein beetje vergeten was..
 

In mijn laatste laatje zitten mijn elf lakjes, de lakjes van new look, een h&m lakje van Hello Kitty en mijn Dior lakje. Mijn nagellakverslaving is trouwens begonnen toen ik dit lakje kreeg van Dior. Morgen heb ik trouwens een artikel ingepland over mijn elf lakjes. We blijven dus nog een dagje in de nagellaksfeer xp

Bovenop mijn kastje heb ik nog een doosje staan waarin ik mijn Konad stempelset, Konad stempelverf, nagellakremover, nagelstickers,.. bewaar. Ook staat hier mijn basecoat, topcoat en mattcoat.

Ziezo dit was een snel overzicht van mijn nagellakstash. Binnenkort volgt een artikel in dezelfde stijl maar dan van mijn make-up. 
Je merkt trouwens wel dat dit kastje snel vol zal zitten en omdat ik geen zin heb om terug een manier te zoeken om mijn lakjes op te bergen ga ik nog een kastje gaan halen. Zo kan ik gerust mijn nagelakstash verder uitbreiden xp

Ik heb trouwens nog een leuk nieuwtje voor mijn Belgische lezers. Deze week zit er in het blaadje van het kruidvat een bon voor een gratis lakje van 2b. Ik heb totaal geen ervaring met dat merk maar een gratis nagellakje kan nooit kwaad hé xp

4 gedachtes over “Sneek peek: nagellakstash

  1. Leuk om te zien! Mooie stash heb je. Ik was ook de nagellakjes van Catrice aan het verzamelen haha, ik baalde ook wel een beetje toen er veel lakjes uit het assortiment gingen. Ik ben toch al wel een heel eind gekomen, net als jij :p

  2. Leuke nagellakstash heb je ! Ik ben benieuwd naar de ELF lakjes, hier wil ik ook wat van proberen maar de verzendkosten zijn zo hoog ! 😦 Maar wel heel leuk artikel hihi. x

Geef een reactie

