Getest: Elf nagellakjes

Een tijdje geleden kreeg ik van mijn toenmalige vriend een pakketje van elf cadeau.
Ik wou al langer iets van dit merk testen en ik was dan ook dolgelukkig toen ik al mijn producten aan mijn stash mocht toevoegen.

Op bjoeti vertelde ik al wat meer over het oogschaduwpalet Drama en vandaag geef ik jullie mijn mening over de nagellakjes.  Zelf heb ik de kleuren dessert hase, white, lilac en innocent in mijn bezit. Heel mooie pastelkleurtjes die perfect zijn voor in de lente.

De verpakking vind ik heel mooi voor zijn prijs. Elk potje kost namelijk maar 1 euro.
De nagellak komt in een glazen potje met zwart deksel. Mooi vind ik ook het logo vooraan op het potje. Het oogt jong, fris maar toch chique.
Leuk is ook dat elk lakje een naam heeft. Ik blijf namen nu eenmaal leuker vinden dan nummers.

Maar belangrijker is de nagellak zelf. Voor 1 euro vind ik de kwaltiteit heel goed. Op sommige beautyblogs las ik dat de nagellak in strepen aanbrengt maar daar heb ik niet echt last van. Enkel white is moeilijk om aan te brengen. Maar ik gebruik dit lakje enkel voor nailart.


De nagellak dekt al na 2 lakjes. Toch raad ik aan om 3 laagjes aan te brengen voor het mooiste resultaat. Ook blijft de nagellak 3 dagen op mijn nagels zonder te chippen.  Ik denk dat het moeilijk is om zo’n kwaliteit van nagellak te vinden voor maar 1 euro.

De kleuren die ik gekozen heb zijn allemaal zachte nude kleurtjes. Ik kan dan ook niet vergelijken met de donkere kleuren uit de collectie. Meestal is het wel zo dat donkere kleuren mooier en beter lakken dan de lichtere kleuren dus ik verwacht wel dat de kwaliteit even goed is.

Ik ben heel erg positief over deze lakjes en het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat elf enkel online verkoopt. Hierdoor moet je toch wel rekenen op ongeveer 6 euro verzendkosten.
Toch raad ik zeker eens aan om op de website van elf rond te gaan neuzen want elf heeft heel wat leuke producten te koop.

Hebben jullie producten van elf?

5 gedachtes over “Getest: Elf nagellakjes

Geef een reactie

