wishlist kenzaa.nl

Nu ik moet leren heb ik niet veel tijd om te gaan shoppen.
Oké ik beken, ik heb al 3 volledige weken niets meer gekocht!
Best wel lang voor iemand die toch minstens 2 keer per week gaat shoppen. Ik ben niet shopverslaafd ofzo, ik vind het gewoon leuk om af en toe iets nieuws te kopen. Meestal zijn de spulletjes die ik koop trouwens helemaal niet duur.

Omdat ik nu toch wel een keer goed wil gaan shoppen zit ik de laatste dagen heel veel rond te neuzen op internet. Ebay, blogsales en webshops bezoeken, ik kan me momenteel geen leukere pauzes inbeelden.

Toch heb ik 1 webshop die ik kan blijven bekijken. Namelijk kenzaa.nl. Dit is een webshop met kleren enkel in de maten s en xs. Oké nu kun je zeggen waarom zulke kleine maatjes maar ik heb met mijn xs evenveel moeite om kleren te vinden die me passen als mensen met een hele grote maat. En dan heb ik het nog niet over het vinden van schoenen die me passen. Maat 35 is nu eenmaal niet zo makkelijk te vinden. En ik weiger om schoenen uit de kindermaten te dragen xp

De kleren die kenzaa verkoopt zijn heel zomers, fris en jong en de prijs valt heel goed mee. De verzendkosten bedragen voor Nederland tussen de 1.95 en 4.95 euro. Voor België is dit tussen 3.95 en 9.95 euro.

Maar genoeg gepraat ik zet eventjes mijn wishlist op een rijtje. Jammergenoeg is mijn bankkaart net iets te leeg om alles te kopen maar ik hoop dat ik na mijn vakantiejob toch eens een bestelling kan plaatsen.

17,00 euro

17.50 euro

19,95 euro

17,00 euro

32.50 euro

Vooral die schoenen en die jumpsuit vind ik zo leuk!!

Neem zeker eens een kijkje op kenzaa

Welke schoenmaat heb jij xp?

8 gedachtes over “wishlist kenzaa.nl

  1. Leuke spullen heb je gekocht! Haha, grappig vraag! Ik heb schoenmaat 37.
    Ik ben niet heel erg verslaafd aan kleding kopen, maar meer aan het kopen van make-up. Kleding vind ik ook wel leuk om te kopen, maar ik heb een beetje een hekel aan het passen. :$

  2. Wat een leuke dingetjes! Ik ga zeker even kijken op deze site, ik kende hem nog niet! Vooral de jumpsuit en het roze/zalmachtige topje vind ik erg mooi. Ik heb schoenmaat 38!

Geef een reactie

