Effe postje tussendoor..

Even een kort berichtje tussendoor,

Vandaag vertrek ik namelijk tot zondag op reis naar zee. I know niet echt het meest ideale moment om tijdens de examen een weekje op vakantie te gaan. Maar mijn ouders hadden vorig jaar al geboekt en aangezien we met het hele gezin op vakantie gaan kan ik niet anders dan naar Nieuwpoort te trekken met een grote zak boeken. Hopelijk wordt het de komende dagen mooi weer zodat ik wat aan het strand kan leren.

Ik hoop trouwens dat al mijn artikels goed ingepland zijn zodat er elke dag om 8 uur een nieuw artikel online komt. Indien het stil blijft op mijn blog, sorry maar dan ligt het aan mijn talent om verkeerd in te plannen. Nuja dan heb je die artikelen de komende week te goed.

Neem dus zeker elke dag een kijkje op mijn blog en dan zie ik jullie zondagavond terug.

Het ‘normale’ artikel voor vandaag verschijnt trouwens binnen een uurtje.

Veel liefs

Jody

3 gedachtes over “Effe postje tussendoor..

Geef een reactie

