I love… strawberries & milkshake lippenbalsem

Ongeveer een week geleden schreef ik al een review over de I love… strawberries & milkshake bodybutter.
Vandaag is het de beurt aan de lippenbalsem uit deze lijn.

De verpakking vind ik heel erg schattig.
De lippenbalsem komt in een glazen potje met zwart deksel waarop de naam van de geur staat. Heel erg chique voor een lippenbalsem.
Toch is dit niet mijn meest favoriete manier van verpakking. Ik blijf het onhygiënisch vinden om met je vingers in het potje te zitten.

De substantie is ook heel moeilijk om aan te brengen. Wanneer je de lippenbalsem wil aanbrengen is deze heel hard en moet je veel moeite doen om er wat uit te krijgen. Een tip is om je potje even zonder deksel te laten staan en na enkele minuutjes is de substantie wat gesmolten.

De geur doet me denken aan een aardbeiensnoepje. Heel lekker om te ruiken. Jammer is wel dat het raar smaakt op je lippen. Het smaakt een beetje chemisch vind ik waardoor de aardbeiensmaak verdwijnt. Raar is wel dat je de geur sterk blijft ruiken. Ik kan heel goed merken wanneer mijn mama deze op heeft.

De lippenbalm geeft je lippen een heel lichte mooie glans en verzorgt je lippen. Ook droogt hij je lippen niet uit, wat wel positief is.

Hoewel ik heel positief was over de bodybutter viel deze lippenbalsem me wat tegen. Ik heb zelf heel wat betere lippenbalems die mijn lippen goed verzorgen. Maar als je gewoon een leuke lippenbalsem aan je stash wilt toevoegen is deze een aanrader!

De I love… strawberries & milkshake is te koop in de Di en in de Douglas en deze lippenbalsem kost 3.50 euro. In het potje zit 15 ml

6 gedachtes over “I love… strawberries & milkshake lippenbalsem

Geef een reactie

