Look of the day: going blue…

Toen ik gisteren een felblauw t-shirt terugvond ergens helemaal beneden in mijn kleerkast bedolven onder al mijn bikini’s.. Geen idee hoe dat daar trouwens terecht is gekomen xp begon het onmiddellijk te kriebelen om een look bij het t-shirt te maken. Uiteindelijk haalde ik al mijn blauwe oogschaduws boven en maakte ik een redelijk opvallende blauwe look.

Let trouwens niet op mijn rode oog. Geen idee wat er aan de hand is.
Ik ben deze morgen opgestaan met een jeukend rode oog en hoewel het ondertussen al bijna middag is gaat het niet weg. Nuja we zien morgen wel of ik naar de oogarts moet.

De producten die ik gebruikt heb zijn:
– 88 matte palette
– Elf mascara
– Catrice mono eyeshadow 160 I trust stardust
– Catrice Koh Kajal oogpotlood
– Hema foundation kleur 2
– Essence oogschaduwbasis Rock chick base
– Catrice lipgloss 070 Tender kiss (oude lijn)

5 gedachtes over “Look of the day: going blue…

Geef een reactie

