Gosh Trio eye shadow: green valley

Ken je dat gevoel dat je iets heel erg wilt hebben omdat het je zo ontzettend speciaal lijkt, maar dat het ontzettend tegenvalt als je het eindelijk hebt?

Wel dat het gevoel had ik bij het volgende product absoluut niet!
Ik wou al langere tijd een oogschaduwtrio van Gosh uitproberen maar na wat opzoekwerk las ik dat velen het pigment wat tegen vonden vallen.
Omdat ik 10 euro toch veel geld vind voor wat oogschaduw zonder pigment besloot ik dan ook elke keer om mijn geld aan iets te anders te besteden.

Vorig weekend vond ik het echter tijd om mezelf eens te verwennen en ik trok dan ook met mijn mama naar het kruidvat om een trio van Gosh te kopen. Het assortiment was trouwens vernieuwd en terwijl ik stond te twijfelen tussen al die leuke kleurtjes kwam mijn mama met de melding dat de oude producten van Gosh in reclame in de uitverkoopbakken lagen.
Na lang rommelen en zoeken vond ik uiteindelijk deze trio voor 4.75 euro. Jammergenoeg werd mijn palette heel erg mishandeld met plakband maarja zo weet ik tenminste dat mijn triootje geen tester was.

De verpakking vind ik heel erg mooi. Het strakke zwart oogt duur en chique en geeft toch dat ietsje meer aan het palette. Het doorzichtige randje tussen de 2 strepen zwart vind ik trouwens super! Ook de kleurencombinaties vind ik steeds geslaagd.

Ik heb de trio eye shadow in de kleur green valley en de kleuren zijn een soort blauw-groene kleur, een lichtgroene kleur en een lichtgele kleur. Alle kleuren hebben een metallic schijn wat de kleuren heel erg speciaal maakt. Ik kan er echt naar blijven kijken!

Hierboven zie je de swatches zonder basis en met basis. Zoals je ziet valt het pigment inderdaad een beetje tegen maar wanneer je de kleur aanbrengt met oogschaduwbasis dan krijg je toch een heel erg gepigmenteerd kleurtje.  De gele kleur is trouwens feller in het echt maar kreeg ik niet echt goed op foto.

Zoals ik al zei kocht ik mijn palette helemaal beplakt met plakband. Na een halfuur prutsen is dit resultaat. Heel erg jammer want de gehele achterkant is zo goed als onleesbaar.

Mijn conclusie van dit trio is heel erg positief! Ik ben gewoon verliefd op de speciale kleuren en ik denk dat ik het palette nog heel veel ga gebruiken! Voor morgen heb ik trouwens een look of the day met dit palette. Het enige minpunt dat ik kan bedenken is de pigmentatie. Voor 10 euro zou deze toch ietsje beter mogen zijn.  Maar ik denk toch dat er nog vele trio’s van Gosh in mijn stash zullen volgen..

Wat vinden jullie van Gosh?

6 gedachtes over “Gosh Trio eye shadow: green valley

  1. Mooie kleurtjes! Ze passen ook erg goed bij elkaar! Jammer van de pigmentatie, maar dat is volgens mij altijd wel zo bij Gosh. Toch kan je hier wel een mooie look mee maken, denk ik!

Geef een reactie

