Look of the day: Gosh

Zoals ik gisteren al zei heb ik vandaag een look of the day met de trio eye shadow van Gosh in de kleur Green Valley. Geen idee of hij nog te koop is maar de kleuren zijn gewoon zo mooi dat ik er onmiddellijk een look mee gemaakt heb.

Deze look of the day is trouwens heel erg basic xp
Toen ik mijn koffer maakte om naar Nieuwpoort te gaan was ik blijkbaar heel verstrooid want mijn make-up zakje was zo goed als leeg. Geen blush, lipstick, foundation,…
Enkel oogschaduw, mascara, labello en oogpotlood.
Een grote uitdaging maar het resultaat vind ik wel geslaagd.

Ik moet trouwens wat rechtzetten van gisteren. Deze look is zonder oogschaduwbasis en ik vind de pigmentatie heel erg goed op mijn ogen. Ik kan niet wachten om de kleurtjes te testen met een basis.

Gebruikte producten:

– Gosh eye shadow trio in de kleur green valley
– Elf mascara
– Koh Kajal oogpotlood Catrice
– Labello

5 gedachtes over “Look of the day: Gosh

Geef een reactie

