Music of the moment


Ik ben iemand die niet zonder muziek kan leven.
Mijn muziekgenre is dan ook heel gevarieerd en daarom leek het me leuk om eventjes 5 liedjes op een rijtje te zetten die ik momenteel grijs draai op mijn i-pod.
Momenteel zit ik in mijn vrolijke zomerse muziek dus be prepared op een overdosis vorlijke muziek xp

Don’t Let Me Down – Zumba

Allereerst een zumba liedje met swing invloed. Hier dans ik op in de zumba les en toen ik het toevallig ontdekte op youtube kan ik niet stoppen om erop te dansen xp
Het is en blijft zo’n vrolijk liedje en het is echt ideaal om me eventjes uit te leven tijdens mijn stressie examens.

Mohombi – Coconut Tree ft. Nicole Scherzinger

Dit is ook zo’n vrolijk liedje waarop ik me helemaal kan uitleven xp
Deze heb ik trouwens heel toevallig gehoord toen Mohombi optrad tijdens Idool 2011. Heel erg leuk liedje.

Milow – Little in the middle

Ik heb een haat-liefde verhouding met Milow. Ik word altijd heel erg verliefd op zijn liedjes en wanneer ze dan grijsgedraaid worden op de radio word ik ze beu. Momenteel zit ik in deze liefde fase met Little in the middle.❤

Shakira – Rabiosa ft. Pitbull

Oké ik beken ik ben verslaafd aan de muziek van Shakira. Deze was niet meteen mijn favoriet maar nu kan ik niet meer stoppen met luisteren.. I love it! Dat korte zwarte haar staat haar trouwens wel..

Rihanna – Man Down

Deze heeft ondertussen al heel wat ophef gemaakt in muziekland. Enja misschien is het net ietsje erover maar ik blijf het een leuk liedje vinden. Sinds ik Rihanna vorig jaar live bezig gehoord heb kan ze trouwens niet veel verkeerd doen bij mij. Dat meisje kan echt wel zingen!

Ziezo dat zijn mijn 5 favoriete liedjes momenteel..

Wat zijn jou favoriete liedjes?

10 gedachtes over “Music of the moment

  1. Ik vind zumba liedjes ook altijd leuk om te luisteren, ik ging laatst ook even kijken op internet en vond ook wat liedjes waar wij op dansen met zumba🙂

  2. Ik vind zumba liedjes oko leuk om te luisteren. Ik keek laatst ook even rond op internet en toen vond ik ook wat zumba liedjes waar wij altijd op dansen echt leuk🙂

Geef een reactie

