Playing with make-up: lady gaga

Hallo iedereen,

Een paar weken geleden kwam ik deze foto tegen op internet.
Normaal ben ik niet zo’n fan van Lady Gaga haar make-up en uiterlijk maar deze foto vind ik echt geslaagd.
Ik ben daarom even in de weer geweest met mijn eyeliner en ik heb deze look proberen na te maken.

Niet makkelijk en ik weet het dat mijn resultaat niet echt super gelukt is.
Maar ik vond het zo leuk om te maken dat ik toch eventjes een foto wou laten zien xp

Sorry voor het korte artikeltje vandaag maar mijn cursus psychopathologie is toch iets dikker en moeilijker dan verwacht xp

Veel liefs
Jody

6 gedachtes over “Playing with make-up: lady gaga

  1. Jaaa, de make-up van Lady Gaga is echt mooi in de clip. Ik HOU van eyeliner haha. Leuk dat je het na hebt gemaakt! Ziet er niet heel verkeerd uit hoor, ik vind het wel leuk!

Geef een reactie

