I love… strawberries & Milkshake bubble bath

De voorbije weken zag je al enkele reviews van de I love… strawberries & milkshake lijn voorbij komen. Over de body butter was ik heel erg tevreden terwijl de lippenbalsem wat tegenviel.  Vandaag vertel ik je wat ik van de douchegel van deze lijn vind. 

Ik moet bekennen dat ik het meest benieuwd was naar de douchegel uit de I love… lijn. Geen idee waarom maar ik vind die fles zo schattig. Ik zou deze gewoon kopen voor de verpakking want geef toe zet zo’n fles in je douche en je hebt nooit meer last van ochtendhumeur!

 De geur vind ik wat tegenvallen. De andere producten ruiken echt naar aardbeienyoghurt terwijl deze wat zeepachtig ruikt. Het is wel een lekkere geur maar na de superlekkere body butter had ik toch wat meer verwacht. Wel vind ik de kleur van de douchegel leuk. Het is een echte snoepjesroze kleur en als rozeverslaafde persoon vind ik dit echt super! 

De douchegel zelf hydrateert goed en maakt mijn huid lekker zacht. Vooral in combinatie met de body butter vind ik deze heel leuk om te gebruiken. Ook schuimt de substantie goed en trekt de douchegel snel in in mijn huid. Allemaal pluspunten dus. Wel jammer dat het mooie roze kleurtje verdwijnt als de douchegel uit de fles komt.

 Deze douchegel is een aanrader als je van lichte subtiele geurtjes houdt. Persoonlijk vind ik hem niet echt mijn geur maar dat is persoonlijk. Wel krijg je 500 ml voor maar 5,95 euro . Een goede prijs dus. De I love… lijn is te koop in de Douglas en DI en is nog in vele andere geuren verkrijgbaar.

Wat is jou favoriete douchegel?

4 gedachtes over “I love… strawberries & Milkshake bubble bath

  1. Die verpakking is inderdaad heeeeeeeel schattig! Jammer dat de geur niet echt zo lekker is als bij de bodybutter.. mijn favoriete douchegels zijn van The Body Shop. Vooral de pink grapefruit vind ik erg lekker!

  2. Deze lijkt me echt fijn! Jammer van de geur, maar lijkt me alsnog heel lekker hihi. 🙂
    Ik heb altijd verschillende douchegels, dus ook altijd andere favorieten, maar mijn favoriet van dit moment is een van The Body Shop van Dreams Unlimited. xx

  3. Oh deze is super lekker, en dan vooral die geur ^.^ Mijn favoriete douchegel is: ‘White Musk – The Body Shop’ En ik hou van frisse geurtjes, ook wel lekker!

Geef een reactie

