Wishlist Parijs

Hallo iedereen,
Ik had voor vandaag een ander artikel in gedachten maar doordat ik gisteren ziek gevallen ben is het me niet meer gelukt om foto’s te nemen en een uitgebreid artikel voor jullie te schrijven.

Omdat ik toch iets online wil zetten toon ik jullie vandaag mijn wishlist voor Parijs.. Ja ik ga in augustus een weekje naar Paris xp wordt maar jaloers.. en mijn wishlist van producten die ik momenteel aan mijn stash wil toevoegen.

Mijn Paris wishlist bevat 4 producten maar waarschijnlijk ga ik er maar 2 of 3 van kopen. Dit omdat ze samen iets teveel geld kosten, ik ben maar een arm studentje. Vorig jaar had ik een ellenlange wishlist maar ik kwam thuis met andere dingen. Dit jaar wil ik het anders aanpakken en heb ik mijn wishlist beperkt gehouden.

Blijkbaar zijn er enkele MAC stores in Parijs dus daar ga ik zeker eens een bezoekje brengen! Ik wil al heel lang zo’n mooie lipstick van MAC en hoewel ik niet weet hoe de kleur eruit ziet en of hij bij mij zal passen denk ik dat ik voor de kleur ‘shy girl‘ ga. Maar dat valt nog allemaal op het moment zelf te bezien. Deze kost 18 euro.

In de sephora viel mijn oog op dit mooie palette van Sleek. Het is een limited editie die enkel in Sephora verkocht wordt dus het wordt spannend afwachten of ik deze zal kunnen bemachtigen. Nuja fingers crossed!
Palette Oh So Special
voor 9.50 euro

Als laatste wil ik nog enkele producten uit de douchelijn van Sephora. Het lijken me fijne producten en ik ben hier echt heel benieuwd naar..

Wanneer het sleek palette niet te vinden is dan ga ik eens lekker gek doen en wat geld uitgeven xp Dan kies ik voor de Deluxe Shadow Box van Urban Decay. Hij kost 37 euro maar na het zien van de swatches ben ik er gewoon verliefd op geworden. Ik heb nog niets van Urban Decay en ik ben echt wel benieuwd naar hun kwaliteit.

Stiekem zou ik alles willen kopen maar dat laat mijn budget gewoon niet toe.

Laat zeker achter welke producten jullie zouden kopen !

 

5 gedachtes over “Wishlist Parijs

  1. Wat een mooie producten! Vooral de lipstick lijkt me echt supermooi.❤
    Haha, ik ben toevallig vandaag ook ziek.😦
    Maar alvast veel plezier in Parijs, en ja, ik ben jaloers! ^^

Geef een reactie

