NYC make-up

Hallo iedereen,

Ik ben nog steeds een beetje ziekjes en omdat ik morgen zeker wil meegaan naar The Body Shop event heb ik vandaag terug een kort berichtje die eigenlijk enkel interessant is voor mijn Belgische lezers.

Het kruidvat houdt namelijk eindelijk de gratis NYC actie waarbij je een gratis product mag uitkiezen als je een oud product ingeeft. Ik heb hier heel lang op zitten wachten en ik ga mijn gratis product zeker gaan halen!

Ik heb nog geen producten van NYC dus laat zeker achter welke producten aan te raden zijn en welke helemaal niet..

Morgen komt er trouwens een artikel over The Body Shop event online.

Veel liefs
Jody

7 gedachtes over “NYC make-up

  1. Leuk! Deze actie hebben wij in Nederland al een keer gehad. Als ik jou was zou ik één van de Colorwheel meenemen. Ik gebruik die echt dagelijks en ben er suuuper blij mee!

Geef een reactie

