The body shop event: 35-jarig bestaan

Gisterenavond vierde The Body Shop zijn 35-jarig bestaan door een feestje te geven in de filialen van The Body Shop. Iedereen die fan is op facebook of een kaartje van The Body Shop in zijn bezit heeft kreeg een uitnodiging. Zowel mijn mama als mijn 2 zussen zijn heel erg grote Body Shops fans. Dus het leek mijn mama vanzelfsprekend dat ze samen met haar 3 meisjes naar Kortrijk zou trekken om eens goed te gaan shoppen.

Zoals gezegd was het thema van dit event het 35 jarig bestaan van The Body Shop. Dit getal werd doorgetrokken in 35% korting op bepaalde producten (zoals the white musk lijn) en wanneer je voor 35 euro kocht kreeg je een gratis douchegel en bodylotion. Het was de eerste keer dat ik bij zo’n event aanwezig was en hoewel er niet zoveel volk was vond ik het toch super. Je kreeg een glaasje te drinken en er stonden lekkere hapjes. Eens een nieuwe ervaring om zo te mogen shoppen. Ook kon je je laten opmaken. Ik had hier eigenlijk geen zin in omdat mijn griepje omgeslagen is in een heel zware verkoudheid en ik vond het wat beschamend om met een lopende neus opgemaakt te worden. Nuja omdat er niemand anders wou heb ik me dan toch kandidaat gesteld. Ik heb vlug enkele foto’s genomen van het resultaat.

 

Zoals je ziet ben ik heel natuurlijk opgemaakt en ik vind het best wel mooi. De kleuren komen wel niet zo mooi over op foto. Nuja zowiezo ga ik dat mooie grijze oogpotlood gaan halen en die bruine mascara vind ik ook wel mooi staan.

Hierna waren we alleen in de winkel waardoor de 3 verkoopsters alle aandacht aan ons vier gaven. Heel leuk xp Daarna overtuigden ze om mijn mama en mijn zussen op te maken en het was echt supergezellig!

Na een uurtje was iedereen opgemaakt en bij het buiten gaan kregen we nog allemaal een leuke goodiebag met onze producten. Zowel mijn zussen als mijn mama hebben zich eens goed laten gaan maar ik heb me beperkt tot het kopen van 2 producten.

Allereerst heb ik deze douchegel gekocht voor 3 euro! Hij heet Jolly orange en ruikt superlekker naar sinaasappel met honing. Hiervan mag je snel een review verwachten!

Daarnaast heb ik nog een oogpenseel gekocht. Mijn kwastencollectie bestaat voornamelijk uit Hema en Elf kwasten die helemaal niet duur zijn. Velen zullen 8 euro voor een kwastje ook niet heel erg duur vinden maar voor mij is dit toch al een investering. Nuja hij is superzacht en ik ben benieuwd hoe hij werkt.

Als laatste wil ik je nog even mijn goodiebag laten zien. Eigenlijk zat er niet zo superveel in maar dat snap ik wel want uiteindelijk kreeg je een douchegel en bodylotion cadeau. Normaal kosten deze toch 10 euro dus.

Als eerste kregen we de I love the body shop shoppingtas. Heel leuk want ik wou deze al langer! In de tas zaten enkele staaltjes en reclame.
– Rainforest moisture hair butter for dry hair
– Vitamine E moisture serum
– staaltje parfum Dreams unlimited
– Dagcrème For Men

En dan natuurlijk het gratis pakketje van de green Apple showergel en dewberry bodylotion.

Ziezo het is uiteindelijk een heel lang artikel geworden maar het was echt zo’n leuke avond dus ik wou jullie alle details meegeven xp Zin gekregen om ook eens naar zo’n event te gaan? Wordt snel fan op facebook of vraag een klantenkaartje aan in je Body Shop.

Wat vinden jullie van dit soort events?

6 gedachtes over “The body shop event: 35-jarig bestaan

  1. Wat leuk dat je daarbij was! En aaaahhh ik ben jaloers, die groene appel douchegel wil ik al een tijdje hahaha! Laat ons maar snel weten hoe fijn alle producten zijn! Liefs x

    • Jammer dat mijn mama net zei dat ze die groene appel douchegel wou hebben.
      Heb hem een tijdje geleden zelf gekocht en 2 flessen krijg ik nooit op en heb dus de hele dag rondgevraagd wie hem wou hebben xp.
      Ik ging hem anders wel naar je opgestuurd hebben.
      Het is echt een lekker geurtje..
      x

Geef een reactie

