Essence: Ballerina backstage

Op vele beautyblogs kwam de nieuwe limited edition van Essence al voorbij. Het thema was 50’s reloaded maar toen ik zag dat er nog een limited edition komt met de naam Ballerina Backstage ging mijn hartje veel sneller slaan.
Dus daarom stel ik deze collectie aan jullie voor.

Volgens mij is deze collectie geïnspireerd op de film Black Swan, wat natuurlijk super is!

Allereerst bevat de collectie 3 eye soufflés in de kleuren 01 dance the swan lake, 02 pas de copper en 03 grand-plié in black. De kostprijs is 2.79 euro per stuk.

Natuurlijk bevat de lijn ook enkele lipglossjes. Deze kregen de naam 01 wear your little tutu, 02 on your gracile tiptoe en 03 do a floating pirouette. Ze kosten 1.99 euro per stuk.

Daarnaast is er ook een blush soufflé. Het is dus een creamy blush is de kleur 01 prima ballerina. Deze zal 2.99 euro kosten.

Deze prachtige nagellakjes hebben de naam 01 Dance the swanlake, 02 wear your little tutu, 03 on your gracile tiptoe, 04 do a floating pirouette en 05 grand-plié in black. De prijs is 1.99 euro per stuk.

Leuk is dat de collectie nepnagels bevat voor 3.49 euro.

Als laatste is er ook een haarband verkrijgbaar. Deze kost 1.99 euro.

Ik ben heel benieuwd naar deze collectie en buiten het haarbandje spreken alle producten me aan. Hopelijk valt de kwaliteit wat beter mee dan de vorige limited edition want dan wordt dit volgens mij een heel erg groot succes!

Welke producten ga je zeker kopen?

 

9 gedachtes over “Essence: Ballerina backstage

  1. Ik wil uit deze collectie zeker de blush soufle hebben, ik heb nog geen enkel product wat daarop lijkt dus ben er heel erg benieuwd naar.
    Misschien dat ik nog wat van de lakjes koop, maar hier wacht ik even mee tot ik er swatches van gezien heb.

    • Er staat trouwens nog een derde limited editie op de site van essence xp
      Deze is helemaal gewijd aan nagelspulletjes. Lijkt me ook fijne collectie maar heb er geen idee van of deze in België en Nederland uitkomt.
      x

Geef een reactie

