Katy Perry – Last friday night (tgif)

Omdat ik dinsdag pas mijn laatste examen heb, had ik wat tijd over om een tweede artikeltje voor jullie te schrijven.

Soms wordt ik helemaal verliefd op een liedje. Ik kan dan echt uren luisteren naar hetzelfde deuntje en meestal duurt het niet erg lang tegen dat ik de videoclip uit mijn hoofd ken. Enja momenteel zit ik in deze fase met de nieuwe single van Katy Perry.

Last friday night (tgif) gaat over een wild feestje op vrijdag. Leuk detail is dat Katy Perry omgetoverd werd tot Kathy Beth Terry. Een grote nerd die tijdens het feestje omgetoverd wordt tot een prachtig meisje. Beetje het typische lelijke eendje – mooie vrouw verhaal. Oh ik hou zo van dit soort verhaaltjes xp

Ik vind trouwens dat ze als lelijke eendje heel erg lijkt op onze eigen Sara (Belgische remake van Ugly Betty). Die bril en die kleren, het lijkt allemaal zo erg op elkaar.. Zalig gewoon! Voor mensen die Sara niet kennen, shame on you, heb ik een klein filmpje hieronder gezet. Misschien kun je dan na wat fantasie de gelijkenis zien..

Trouwens ik ga vanavond eens aan de slag met mijn make-up om de kleurrijke look die Katy Perry draagt in de videoclip na te maken. Waarschijnlijk kun je deze tutorial in de loop van volgende week verwachten..

Veel liefs
Jody

5 gedachtes over “Katy Perry – Last friday night (tgif)

  1. Ik vind dat lied ook zo leuk (:
    En Darren Criss liefde ♥ (A)
    best wel geniaal en droog, op het einde: Rebecca Black as herself xD

    Bedankt voor je reactie btw. Mijn lijkt het ook niet leuk om er altijd in te wonen, maar elke zomer lijkt het mij wel leuk (:

    xo

  2. Wat toevallig ! Ik heb hier net ook een artikel over voorgeschreven !
    Dus ik hoop dat je het niet erg vind als er volgende week hier ook een artikel komt op mijn blog :$

    Ik vind het liedje heel leuk & luister ‘m ook steeds. De videoclip vind ik echt leuk gedaan. Het lijkt net een film, en Katy is ook heel erg goed verkleed ! Het lijkt net een film, superleuk.🙂

Geef een reactie

