Stash: The Body Shop douchegels en shampoo

Toen ik gisteren mijn nieuwe douchegels van The Body shop in mijn verzorgingsmandje wou steken viel mij opeens op dat ik wel heel veel flesjes staan had van The Body Shop.
Ondertussen heb ik er zo’n 9 en dat terwijl ik vorig jaar nog nooit een voetstap in deze winkel had gezet. Jaja ik herinner me nog steeds de dag dat ik Kortrijk doorzocht op zoek naar leuke winkels en heel toevallig in The Body Shop terecht kwam.

Tijdens dat uitje kocht ik een grote verwendoos voor mijn mama en voor mezelf kocht ik een banana shampoo en conditioner. Ik had geen idee dat bananen zo lekker zouden ruiken in een shampoo en het werd onmiddellijk mijn favoriete shampoo ooit. Ik merk dat ik hem nog steeds super vind en nog steeds heel veel gebruik.

Daarna leerde ik de Love ETC.. lijn kennen en ja hoor ik werd verliefd op deze geur. Hoewel ik erop uit was om de parfum te kopen besloot ik toch om een douchegel te kopen en mijn geld te sparen voor dat mooie oogpotloodje dat in sale was. De beste beslissing in mijn leven. Ik vind deze nog steeds 1 van de lekkerste geurtjes om mee te nemen in de douche.

Voor mijn verjaardag mocht ik een geurtje uitkiezen van mijn ouders. Ik was weer van plan om de parfum van Love ETC.. te kopen maar ik werd verliefd op deze Morcan Rose. Echt mijn favoriete geurtje voor in de winter. Deze ruikt sterk naar rozen en het is gewoon een zwaarder geurtje. Hiervan heb ik trouwens ook een parfum.

Met pasen kreeg ik mijn eerste bonnetje dat ik 5 euro gratis mocht besteden in The Body Shop. Ik ging dus op zoek naar een product die 5 euro kostte en ik botste snel op deze lekkere appelgeur. Heel erg leuk geurtje voor in de zomer.

Ik hou van watermeloen of beter gezegd ik ben zwaar verslaafd aan watermeloen! Leg zo’n grote bol voor mijn neus en ik eet met gemak een halve meloen op. Erg maarja iedereen heeft zo zijn zonden xp Ik kon mijn geluk dan ook niet op toen ik zag dat er een douchegel bestond die geurde naar watermeloen. Ik kon enkel denken, hebben hebben!
Het was toen net een actie 2 earth lovers douchegels voor 10 euro dus ik koos nog een lekkere abricozengeur. Deze zijn denk ik mijn meest gebruikte douchegels.

Woensdag nam ik deze Jelly Orange mee toen ik zag dat hij maar 3 euro stond! Ik snap nog steeds niet goed waarom hij zo afgeprijsd is want het is zo’n lekker geurtje. Doet me een beetje denken aan verre reizen en natuurlijk aan sinaasappel. Toch wel een apart geurtje eigenlijk.

En dit is mijn laatste aanwinst. Dewerry bodylotion, die gratis in mijn goodiebag zat. Ik heb hem nog niet gebruikt maar ik denk dat hij lekker gaat ruiken bij de green apple. Het is een zacht geurtje die je eigenlijk niet zo heel erg ruikt. (dit kan misschien liggen aan mijn verstopte neus xp)

Ziezo dit was mijn douchegel/ shampoo stash van The body shop. Ik ben er echt van geschrokken dat ik er zoveel heb maar ik zou geen enkel geurtje kunnen missen!

Hoeveel douchegels heb jij?

9 gedachtes over “Stash: The Body Shop douchegels en shampoo

  1. The Body Shop is echt mijn favoriete winkel/merk als het gaat om lichaamsverzorging. Ik heb nu 4 douchegels ervan, 5 bodybutters, 2 scrubs, 1 haarmasker, 1 shampoo en 1 conditioner, 2 bodylotions, 1 dagcrème, 1 face mist, 1 reinigingsmelk en 6 lippenbalsems.

  2. M’n favoriete Body Shop douchegel is Moringa, ik kocht hem zelfs in de halve liter fles🙂 Of was het nu 1 liter?

    En m’n favo geur is de Marrocan Rose, heb er de parfum, bodybutter en bodylotion van en die is inderdaad superheerlijk!!!

  3. Ik heb de shea douchecrème. Ik leende deze van een kamergenootje op uitstap met school. Heb een droge huid en deze douchecrème respecteert dat. Helaas gaat hij snel leeg :s

Geef een reactie

