Sneek peek: look Katy Perry tgif

Gisteren vertelde ik jullie dat ik bovenstaande look ging namaken en er een tutorial van maken. Zo gezegd, zo gedaan en na bekjes leggen in mijn haar en mijn meest opvallende oorbellen te zoeken ging ik aan de slag met mijn make-up.

Jammergenoeg had ik toen niet door dat mijn camera niet zo heel goed opgeladen was. Resultaat en half opgenomen tutorial. Sorry dus maar de tutorial komt later zeker nog online. Ik had gisterenavond gewoon niet echt veel zin meer om helemaal opnieuw te beginnen.

Maar ik heb wel enkele foto’s genomen van mijn look. Zo heb je al een beeld wat ik ervan gemaakt heb xp Enja hoor ik lijk helemaal op een bimbo-barbie, maar het is gewoon leuk om soms even helemaal over the top te gaan xp Jammergenoeg heb ik geen valse wimpers waardoor de ogen wat effect verliezen maar fantaseer deze er even bij en dan vind ik toch dat mijn look redelijk geslaagd is. Vooral omdat ik mezelf nog nooit zo extreem opgemaakt heb!

Haha ik blijf deze foto’s zo zalig vinden xp
Kan me eindelijk voorstellen hoe ik er als barbie uit zou zien..
Staat me uiteindelijk nog niet zo slecht hé.

Dus binnenkort een tutorial over deze look. Laat me weten wat je het liefst hebt, een filmpje of liever een stappenplan via foto’s.

Veel liefs
Jody aka bimbo-barbie xp

 

4 gedachtes over “Sneek peek: look Katy Perry tgif

  1. Superleuke look! Echt leuk en mooi nagemaakt.
    Ik vind een filmpje meestal leuker, maar foto’s vind ik ook handig omdat dat meestal iets duidelijker is.
    Ik vind allebei leuk ! Hihi.

  2. Haha wat leuk! Het ziet er goed uit, je hebt echt precies de goeie kleuren gebruikt voor de look! En het staat je inderdaad zo slecht nog niet, haha, je kan het hebben! Leuk ook met die oorbellen en je haar zo, maakt het helemaal af. Ik zou zelf een filmpje leuker vinden, maar je moet natuurlijk doen wat jij het fijnst vind!

Geef een reactie

