Tag: How much have you changed

Ik werd door Robin getagd voor de how much have you changed tag. Heel erg bedankt meisje!

Wat houdt de tag nu juist in?
– Post een foto van jezelf een tijdje terug en hoe je er nu uit ziet.
– Tag who you like.

Deze foto werd genomen in de zomer van 2008. Ik was toen 15 jaar en had nog geen verstand van make-up. Op zich vind ik dit wel een leuke foto omdat ik er zo stralend uitzie. Ik had toen trouwens nog mijn mooi lang haar..

En dat is hoe ik er nu uitzie. Ik ben ondertussen 19 jaar en heb mijn lange haren kort geknipt. Voor de rest ben ik niet zo heel erg veranderd. Ik ben enkel meer beginnen letten op hoe ik eruitzie enja tuurlijk ben ik make-up beginnen gebruiken.

Ben wel benieuwd hoe ik er binnen enkele jaren uit ga zien xp

Ziezo ik vond dit echt een heel erg leuke tag om te doen en ik tag volgende mensen:
Lotte
Miranda
Myrthe
– Iedereen die deze tag wil overnemen, feel free..

Ben al benieuwd naar jullie foto’s xp

5 gedachtes over “Tag: How much have you changed

  1. Wat een leuke tag! Beide foto’s vind ik erg mooi. Op zich ben je, voor zover ik het goed kan zien, niet zo heel erg veranderd! Behalve dan je haren en dat je nu make-up draagt. Echt heel leuk dit!
    En wat lief dat je me hebt getagd! Die zal je binnenkort op m’n blog zien verschijnen, hihi!

Geef een reactie

