NOTD: My Café Au Lait At Nôtre-dame – Catrice

Hoewel ik heel erg hou van de catrice lakjes was ik niet van plan om de ulti mate nudes lakjes aan te schaffen. Versta me niet verkeerd ik vind nude kleurtjes heel erg mooi staan bij anderen maar bij mezelf vind ik kleurrijke nagels gewoon leuker staan.

Vorige zaterdag kocht ik echter toch op aanraden van mijn mama de kleur 030: My Café Au lait At Nôtre-dame. De kleur is een beetje rozig/mocca achtig en heeft een mooie glans.

Het lakje heeft 2 dunne laagjes nodig om goed te dekken en droogt zoals we van de lakjes van Catrice gewoon zijn.

Al bij al een mooi kleurtje die ik met plezier aan mijn stash heb toegevoegd. Waarschijnlijk ga ik nog enkele lakjes uit deze nude collectie gaan halen.
Deze is te koop in het kruidvat en kost 2.49 euro.

Nog even een kleine update want vandaag heb ik namelijk mijn allerlaatste examen! Morgen nog mijn stagemap gaan indienen en dan kan ik eindelijk genieten van mijn vakantie!

 

8 gedachtes over “NOTD: My Café Au Lait At Nôtre-dame – Catrice

  1. Meh.. dit kleurtje vind ik niet zo mooi om eerlijk te zijn. Nude nagellak spreekt me sowieso niet zo aan. Ik hou ook meer van kleurrijke nagels!

  2. Deze heb ik al een aantal keer op blogs voorbij zien komen, en ik vind hem elke keer heel mooi, en tóch laat ik hem steeds liggen in de winkel! Zo stom, haha 😄 Mooi gelakt trouwens!

  3. Hmmm inderdaad mooi kleurtje! Ik had ook al bij de Catrice nudes staan kijken maar nog niets gekocht, wil na deze post zeker nog ’s een keertje kijken want volgens mij wil ik er ook wel wat haha

Geef een reactie

