Filmpje: look Katy Perry – Last friday night

Hallo iedereen,

Zoals beloofd heb ik een tutorial gemaakt van de look die Katy Perry draagt in haar videoclip Last friday night.

Sorry voor het onduidelijke filmpje maar ik heb deze look maar liefst 5 keer opgenomen. De 6de keer dat ik filmde was ik het een beetje beu en mijn stem werd zo hees dat je me niet meer hoorde, lees mijn verkoudheid is nog steeds niet over. Ik besloot dus om een tutorial te maken zonder uitleg. Hopelijk vinden jullie dit niet zo erg.

x

5 gedachtes over “Filmpje: look Katy Perry – Last friday night

  1. Jammer ! Ik kan het filmpje niet zien, er staat dat de video inhoud bevat van EMI, en dat deze wegens auteursrechtschending is geblokkeerd voor mijn land (ik woon in Nederland haha). Maar aan de foto’s te zien is het wel een hele mooie look! ;D

Geef een reactie

