Playing with make-up: flower

Wanneer ik me verveel grijp ik vaak naar mijn make-up om er wat mee te spelen. Meestal mislukken deze looks maar deze bloemenlook wil ik toch met jullie delen.

Het is misschien een beetje extreem maar de laatste tijd vind ik het leuker om zulke looks te maken.

Ik heb bewust gekozen om 1 oog rustig te houden en voor blauwe lippen te gaan. Het geeft de look toch net dat ietsje meer.Wat vinden jullie van dit soort looks?

6 gedachtes over “Playing with make-up: flower

  1. Mooi, hoor! Ziet er best strak uit! Ik vind het ook heeeerlijk om zo te spelen met make-up. Als ik me verveel maak ik ook altijd de meest gekke dingen, haha. Ik vind dat je het mooi hebt gemaakt!

Geef een reactie

