Shoplog #1

Nu het vakantie is heb ik terug genoeg tijd om te gaan shoppen. Vandaag toon ik jullie mijn aankoopjes van de voorbije 2 weken. Schrik niet want ik heb me eens goed laten gaan in het kruidvat. Er waren dan ook heel leuke acties waardoor ik heel wat geld bespaart heb.

De komende weken kun je trouwens van de meeste producten een review verwachten.

Allereest heb ik 3 oogproducten gekocht.
01: Mascara,Catrice: our best volume ever (3.99 euro)
02: Gosh: long lasting eye liner pen in kleur 004 Grey (7.99 euro)
03: Essence: Kajal pencil in kleur 04 White (0.99 euro)

Tijdens de NYC actie in het kruidvat kocht ik dit color wheel in de kleur Rose Glow. (4.99 euro)

Voor mijn lippen nam ik dit leuke lipglosje van Essence mee in de kleur 01: me & my icecream. (1.99 euro)

Als laatste kocht ik deze 5 nagellakjes.
01; Essence colour & Go in de kleur 50: irreplaceable (1.29 euro)
02: Gosh in de kleur 566 metallic blue (kortingsbak: 3.50 euro)
03: Gosh in de kleur 001 lavender love (6.99 euro)
04: Catrice ultimate nail lacquer in de kleur 540 Am I blue or green? (2.49 euro)
05: Catrice ultimate nail lacquer in de kleur 430 Purplelized (2.49 euro)

Ik heb heel wat korting op deze artikelen gehad omdat er leuke acties liepen in het kruidvat;
Zo kon ik 2 lakjes van Catrice kopen voor 4 euro, was er 25% korting op mijn 3 producten van Essence, kreeg ik mijn NYC color wheel gratis doordat ik een oude mascara ingaf en kreeg ik 50% korting op de producten van Gosh.

Dat noem ik nog eens goedkoop shoppen xp

Veel liefs
Jody

7 gedachtes over “Shoplog #1

Geef een reactie

