Getest: Essence stay with me lipgloss – 01 me & my icecream

Gisteren in mijn shoplog kon je al zien dat ik dit leuke lipglossje gescoord had.

Ik had al langer staan kijken naar deze nieuwe stay with me lipglossjes maar om de 1 of andere reden heb ik er nooit eentje mee genomen. Toen ik zag dat je 25% korting kreeg wanneer je 3 producten kocht van Essence besloot ik toch om zo’n lipglossje te testen. Ik koos voor een snoepjesroze kleur die de naam 01 me & my icecram kreeg.

Geef toch toe dat je deze gewoon zou kopen voor zijn naam en zijn verpakking. Ik vind dat Essence echt goed werk geleverd heeft met hun nieuwe producten. Ook hun applicators kregen een grondige vernieuwing. Ik was eerst niet zo’n fan van dit soort borsteltjes maar na enkele keren gebruikt te hebben vind ik ze heel erg makkelijk aanbrengen!

 Het glossje belooft longlasting te zijn maar dat is hij niet. Nadat ik mijn glas cola uitgedronken had was mijn lipgloss verdwenen. Jammer want het is echt een leuk kleurtje. Ook ruikt het product heel erg lekker. Ik kan het niet goed beschrijven maar ik zou hem gewoon opdoen voor de geur. Pigment is ook aanwezig in dit glossje. Je lippen krijgen onmiddellijk een snoepjesroze kleur. Ik heb eventjes een voor en na swatch genomen.

Zoals je ziet is het een heel felle kleur die me een beetje naar Barbie doet denken. Ideaal dus voor in de zomer.

Mijn conclusie is dat deze lipglossjes echt wel de moeite waard zijn om te hebben. Ze kosten 2.99 euro en hoewel de houdbaarheid niet echt super is vind ik de prijs/kwaliteit heel erg goed. De stay with me lipglossjes zijn in het kruidvat te koop en zijn nog in andere kleuren te verkrijgen. 

12 gedachtes over “Getest: Essence stay with me lipgloss – 01 me & my icecream

  1. Superleuk kleurtje! Ik vind deze lipglossjes echt superfijn, ik heb de My favorite milkshake (die is iets meer perzikkleurig), en het is echt mijn favoriete lipgloss!

  2. Pingback: Getest: long lasting lipgloss essence – 03 candy bar | jlovesbeauty

  3. Pingback: Essence long lasting lipgloss – 04 Trendsetter | jlovesbeauty

Geef een reactie

