Forever 21: wishlist

Noem mij maar gerust de grootste pechvogel van het land. Ik ben namelijk zo iemand die nooit iets wint, maar dan echt nooit. Ik heb in mijn 19 jarig bestaan nog maar 1 keer een ticket gewonnen naar disneyland Parijs. Een heel erg mooie prijs dat wel maar dat is ondertussen al weer een jaar geleden…

Toch heb ik vorige week een heel erg exclusief ticket gewonnen. Personen die beautyblogs/fashionblogs volgen weten wel dat België heel binnenkort 2 winkels van Forever 21 mag verwelkomen! Daarom wordt op 29 juni een feestje gegeven om de komst van deze winkels te vieren. Er werd een wedstrijd opgesteld waar je kon meedoen om een ticket voor dit event te winnen. En ja hoor ik heb er eentje..

Jammergenoeg was ik blijkbaar een beetje verstrooid wanneer ik meedeed aan de wedstrijd. Ik woon namelijk in Ieper terwijl het feestje in Anderlecht is. Dit is ongeveer de andere kant van het land. Geen probleem als ik 2 tickets zou hebben. Mijn zus had met veel plezier meegegaan. Maarja ik heb er maar 1tje gewonnen. Dus ik kan onmogellijk in Anderlecht geraken, snif snif..

Ik heb me er ondertussen bij neergelegd dat ik net zoals iedereen ga kunnen shoppen in Antwerpen wanneer daar de Forever 21 winkel open gaat. Mijn preview van de winkel ga ik niet zien maarja niets aan te doen.

Om mezelf een beetje op te vrolijken heb ik wel eventjes rondgekeken op de online shop van Forever 21 en ik heb enkele dingetjes die ik leuk vond op een rijtje gezet. Wie weet kan ik ze dan binnen enkele maanden in de rekken vinden xp

13,40 euro

Hoewel geel de zomertrend is als kleurtje voor nagellak ben ik niet zo weg van deze kleur. Toch vind ik dit jurkje prachtig! Geen idee of de kleur me goed zou passen maar ik ben vooral weg van de pasvorm. En de prijs natuurlijk. 13,40 euro voor zo’n mooi jurkje? Ik hoop echt dat de prijzen zo goedkoop zullen zijn in ons Belgenlandje!

 

17,75 euro

Ironisch toch dat een simpel shirt duurder is dan een jurkje? Nuja, het is nog steeds niet duur dus mij hoor je niet klagen. Ik ben echt helemaal weg van het pauwenpatroon. Zo simpel maar toch heeft het shirt iets speciaals. Love it!
 

19,75 euro

Deze jumpsuit is echt volledig mijn stijl! De streepjes die het geheel iets stoerder maken terwijl het toch een heel vrouwelijke pasvorm heeft. Als ik deze zie hangen neem ik deze zeker mee!
 

19,75 euro

Deze sandalen zijn gewoon supermooi! Ik ben al langer op zoek naar dit soort sandaal maar ofwel zijn ze te duur (Ik bedoel maar 50 euro voor plastieken sandalen??) ofwel vind ik de versiering té ofwel net te weinig. Ja ik ben een moeilijke persoon op schoenen maar deze vind ik echt perfect!
 

4,90 euro

Ik heb nooit de trend begrepen van dubbele ringen. Versta me niet verkeerd ik vind het wel leuk staan bij anderen maar bij mezelf? Neeh. Toch vind ik deze wel erg leuk. de bloemen maken het lief en vrouwelijk. Helemaal mijn stijl van sieraden.
 
Ziezo ik heb mijn lijstje bewust kort gehouden want anders zou dit artikel echt veel te lang geworden zijn.
 
Oja, voor personen die zich afvragen wat ik met mijn ticket doe. Niets, ik ga gewoon niet. Het is trouwens een ticket op naam dus ik kan hem niet afgeven. Jammer want anders had ik met veel plezier 1 van jullie gelukkig gemaakt.
 
Geniet nog van jullie regenachtige dag, goh wat haat ik onweer, en ik zie jullie morgen.
Veel liefs
Jody
 
 
7 gedachtes over “Forever 21: wishlist

  1. Wat een leuke wishlist ! En wat jammer dat je niet Anderlecht kon nu je net een kaartje had gewonnen! Hopelijk volgende keer beter. 🙂
    Aaaah ik ben jaloers, hier in Nederland is het nog superwarm (30 graden) en ik moet leren voor mijn proefwerkweek, maar dat lukt nu voor geen meter, balen ! Hihi.

Geef een reactie

